ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח סעודי כללית
ביטוח בריאות

ביטוח סיעודי כללית

כולנו כבר יודעים שקופות החולים מציעות לא רק שירותים רפואיים שונים אלא גם סוגי ביטוחי בריאות שונים. אך אפשר לראות כיצד גם ביטוח סיעודי מוצע על ידי הקופות השונות שנעזרות בחברות ביטוח פרטיות על מנת להציג מסלולי פוליסה שונים. על מנת להתחרות בצורה רצינית יותר עם שאר קופות החולים מבצעת קופת חולים כללית את המהלכים המקצועיים והשיווקיים שלה. כך היא מציע שיפור מסוים בפוליסה של ביטוח סיעודי כללית ומנסה להדגיש מדוע כדאי לרכוש פוליסה כזו דווקא ממנה ולא מקופות אחרות. בתחרות אינטנסיבית כזו בין קופות החולים (ובל נשכח כי יש עוד חברות ביטוח שמציעות ביטוחים סיעודיים) הרי שהדבר יכול לתרום רבות למי שבודק את המתחרים השונים.

השיפור שהציגה קופת חולים הכללית

מי שמנסה לגלות מהם היתרונות של ביטוח סיעודי כללית לעומת ביטוחים של חברות או קופות אחרות יכול לזהות אותם דרך פוליסה שנקראת 'סיעודי מושלם פלוס'. על ידי פוליסה זו מנסה הקופה לשפר בצורה דרמטית את התנאים של הביטוח הסיעודי שהציעה בעבר. ניתן לראות כי אחד הסעיפים בפוליסה מראה כיצד הקופה הכפילה את התשלום למבוטחיה מ-3 שנים ל-6. כמו כן היא גם הכפילה את התקרה של תשלומי הגמלה עבור מצבים כמו אשפוז במוסד או שהייה בבית המבוטח. תנאים אלו מתייחסים כמובן לגיל הכניסה של כל מבוטח לפוליסה הרלוונטית. אין ספק שמדובר בנקודות חשובות שכל מי שמבקש להצטייד בפוליסה רצינית יבחן אותם בתשומת לב רבה. זאת מאחר ורק כך אפשר להיות בטוחים שמצטרפים למסלול בעל כיסוי מספק.

ההתייחסות הרלוונטית להכרה בזכאים

באופן די ברור כל קופה מציעה פוליסות של ביטוח סיעודי תוך התייחסות לגיל הכניסה של המבוטח למסלול ביטוחי מסוים. אפשר לראות כיצד קופת החולים כללית מאפשרת למבוטחיה החדשים להיכנס לתכנית הפוליסה שלה בכל גיל, גם אם מדובר באנשים מבוגרים. גם לגבי הגדרת המצב הסיעודי של המבוטח עושה הקופה מאמצים להציג קו אחיד עם שאר הקופות. כך ביטוח סיעודי כללית יכיר לא רק במי שנפגע בצורה כזו אחרת או חלה והגיע למצב סיעודי, אלא גם במי שהוכר כתשוש נפש או שמצבו הבריאותי הביא אותו לרמת תפקוד ירודה מאוד. זאת בהתאם למבחנים המוכרים שמנסים לבדוק האם המבוטח יכול לבצע חלק מפעולות היומיום בצורה עצמאית וללא כל עזרה מאדם אחר שצריך להיות צמוד אליו.

מתנאי קבלה ועד תשלומים אטרקטיביים

ביטוח סיעודי הוא דבר חשוב שרבים מבינים מדי שנה עד כמה טוב הדבר שיש להם פוליסה איכותית. על מנת שפוליסה מסוימת תהיה איכותית גם בכל הקשור לעלות שלה הרי שאפשר לראות כיצד מוצעת פריסת תשלומים אטרקטיבית כדי שלכל אדם יהיה קל יותר להצטייד בפוליסה מסוימת. לגבי ביטוח סיעודי כללית הרי שמעבר לאפשרויות תשלום אטרקטיביות צריך לשים לב גם לעניין של גיל הקבלה לפוליסה. זאת מאחר ובכל זאת יש הבדל בין אדם צעיר ובריא שרוצה לרכוש פוליסה מסוימת של ביטוח סיעודי ובין אדם מבוגר שמהווה אפשרות ריאלית יותר למימוש הזכויות הפוליסה. חשוב לשים לב גם להחרגות מסוימות על מנת ליהנות מפוליסה איכותית של קופת חולים גדולה ומוכרת.

 

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם