ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים דיקלה
ביטוח בריאות


ביטוח שיניים דקלה

טיפולי שיניים הם עסק יקר ולכן רבים נמנעים מטיפולי שיניים ומזניחים את בריאות הפה והטיפול בשיניים. חשוב להקפיד על טיפולים שוטפים ויש להקפיד על ביקורת מדי חצי שנה. ישראלים רבים נוהגים לחכות לרגע בו השיניים מתחילות לכאוב ואז אין ברירה והם ניגשים לרופא השיניים, נדרשים לשלם מאות או אלפי שקלים ורק אז מבינים את החשיבות ברכישת ביטוח השיניים של דקלה. בשונה מתוכניות ביטוח אחרות בהן רוכשים ביטוח נגד סיכונים שונים הרי רוב הסיכויים כי המבוטח יפעיל את ביטוח השיניים וילך לטיפול, לכן, יש הרואים ברכישת ביטוח השיניים של דקלה תוכנית מימון לשעת צרה. דקלה מציעה שני סוגים עיקריים של ביטוחי שיניים- ביטוח שיניים משמר (ואופציה לרכוש ביטוח שיניים משמר מורחב), ביטוח שיניים משולב.

תוכנית מימון
רכישת ביטוח שיניים מדקלה משמשת כתוכנית מימון לשעת הצורך. במקום להמתין לכאבי שיניים ואז להתקשר לרופא השיניים ולעמוד בהוצאה כלכלית גבוה לא מתוכננת ניתן לרכוש ביטוח שיניים דקלה, משמר או משולב, ולפנות לרופא שיניים בעת הצורך. רכישת הביטוח מבטיחה גם כי המבוטח לא יזניח את שיניו וייגש לבדיקות תקופתיות ולטיפולים משמרים חשובים כמו ניקוי אבנית.

רופאי שיניים בהסדר
חברת דקלה מעמידה לרשות המבוטחים למעלה מ- 1,200 מוקדי הסדר, בפריסה ארצית, ובהם רופאי שיניים, מרפאות שיניים ומכוני צילום. במסגרת רופאי שיניים בהסכם יכול המבוטח ליהנות מרופאי שיניים בכירים ומקצועיים בתחום טיפולים משמרים וטיפולים משקמים, מומחים בניתוחי חניכיים ומומחים בנושא שתלים. מבוטח יכול לפנות ישירות לרופא בהסכם ללא צורך במילוי טפסים וכל פניות המבוטחים נעשית באמצעות האינטרנט. מבוטח נהנה ממגוון טיפולי שיניים בחינם למעט טיפולים הכרוכים בהשתתפות עצמית בהתאם לפוליסה המפורטת.

תקופת התחייבות
כדי לרכוש ביטוח שיניים מדקלה יש להתחייב לתקופה שבין 3- 5 שנים בהתאם למסלול הביטוחי. דקלה מאפשרת להצטרף לביטוח שיניים משמר תמורת התחייבות לשלוש שנים בעוד הצטרפות לביטוח שיניים משולב כרוכה בחמש שנים.

ביטוח פרטי או קבוצתי
ביטוח שיניים משמר מוצע לאנשים פרטיים ולחברות וקולקטיבים במשק. חברות וקולקטיבים רבים רוכשים באופן קבוצתי ביטוח שיניים משמר עבור העובדים מתוך דאגה לבריאות העובדים ורצון כי העובדים ידאגו לטיפולי שיניים. ביטוח שיניים משמר מורחב וביטוח משולב ניתן רק לעובדים המצטרפים דרך מקומות העבודה ולא ניתן למבוטחים פרטיים.

עיקרי הפוליסה
ביטוח משמר כולל טיפולי עזרה ראשונה, בדיקות שגרתיות, צילומי שיניים, טיפולים משמרים כגון ניקוי אבנית וטיפולים כמו סתימות, טיפולי שורש, עקירות, סתימות לבנות בשיניים קדמיות, עקירות כירורגיות ואיטום חריצים לילדים. גיל הכניסה לביטוח שיניים משמר הוא גיל 5 בתנאי שראש המשפחה מבוטח וגילו מעל 20. ביטוח שיניים משולב (משמר מורחב) כולל את הטיפולים במסגרת ביטוח משמר וטיפולי פריודונטיה (ניתוחי חניכיים). ביטוח שיניים משולב כולל את עיקרי הביטוח המורחב וטיפולים משקמים (פרותטיים) כמו התקנת מבנים, תותבות וכתרים. בנוסף ניתן לרכוש ביטוח שיניים לשתלים וטיפולי יישור שיניים לילדים.

 

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם