ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח בריאות כלל
ביטוח בריאות כלל

ביטוח בריאות כלל

בתקופה הזו בה הרפואה היא מצרך ומחירי שירותי הרפואה עולים בהתמדה. הכיסוי אותו מספקת המדינה באמצעות קופות החולים הוא חלקי מאד ואינו מכסה את הצרכים הקיימים. 

גם שירותי הבריאות הנוספים המסופקים על ידי קופות החולים. הם חלקיים ולעתים קרובות ידרש בעת הצורך להוסיף דמי השתתפות עצמית העלולים להגיע לעלויות גבוהות מאד. 

בתקופה הזו חשוב לרכוש, בנוסף לחברות בקופת החולים, גם ביטוח בריאות פרטי. ביטוח בריאות כלל מספק מגוון רחב של כיסויים למקרים רפואיים שונים שאינם מכוסים או מכוסים באופן חלקי בלבד על ידי קופות החולים.

ניתוחים והשתלות בסיסי \ ניתוחים והשתלות מורחב \ ניתוחים והשתלות מלא

במידה ובחרתם לרכוש אחת מתוכניות אלו במסגרת ביטוח בריאות כלל תקבלו כיסוי לכל מה שכרוך בניתוחים.

שכר מנתח, שכר מרדים, הוצאות אשפוז בבית חולים פרטי, הוצאות חדר ניתוח בבית חולים פרטי. שכר אחות פרטית בבית החולים לאחר הניתוח.

כיסוי לפיזיותרפיה וכיסוי כספי לזמן התאוששות עקב ניתוחים מסוימים. בנוסף, תוכניות ביטוח הניתוחים וההשתלות השונות במסגרת ביטוח בריאות כלל, מעניקות פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלות קשות. ובמסלולים המורחבים גם פיצוי במקרי מוות כתוצאה מניתוח וכיסוי עבור תותבות המשמשות בניתוח.

ביטוח בריאות כלל – ביטוח לחולי לב \ אחריות לכל המשפחה

 

במידה ובחרתם לרכוש הרחבות אלו  תקבלו כיסוי עבור תרופות שאינן ממומנות על ידי סל התרופות הממלכתי. 

נספח זה מוסיף נדבך לשירותי הבריאות הנותן מענה לכיסוי בתרופות שבאות למנוע החמרת מצב. טיפול במצב קיים, ובנוסף על הצורך בתרופות מצילות חיים ומאריכות חיים.

הכיסוי התרופתי לתרופות מסוג זה הוא של עד 1.5 מיליון ש"ח לתקופת הביטוח כולה. ביטוח בריאות כלל בנושאי תרופות הוא בהשתתפות עצמית.

ביטוח מחלות קשות

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו  תקבלו פיצוי כספי במידה ותאובחנו כסובלים מאחת מ-24 מחלות קשות. הפיצוי הכספי להרחבה זו הוא חד פעמי.

השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל

עם בחרתם לרכוש הרחבה זו תקבלו כיסוי מלא להשתלות בארץ ובחו"ל ובכלל זה טיפולים מיוחדים בחו"ל. 

בנוסף, חברת הביטוח תכסה הוצאות הנגרמות עקב השהייה בחו"ל כגון כרטיס טיסה. אשפוז לפני ואחרי ההשתלה, החזר הוצאות למבוטח ולמלווה בעת השהייה בחו"ל וכיסוי להטסות רפואיות.

ילדים ונוער

ביטוח בריאות כלל מציע מסלולים מיוחדים ואטרקטיביים הייחודיים לילדים ונוער עד גיל 21 (ניתן להצטרף עד גיל 18). 

מסלולים אלו כוללים כיסוי נרחב לכל הניתוחים בארץ, כולל ניתוחים פרטיים, ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל.

פיצוי עקב גילוי מחלה חמורה או עקב תאונה או נכות, טיפול בבעיות התפתחותיות. השלמת לימודים עקב העדרות ממושכת מבית הספר, פיצוי להורה עקב אשפוז הילד. התייעצות עם רופא מומחה, ביטוח נסיעות לחו"ל ושחרור מתשלום דמי הביטוח במקרה של מות ההורה.

 כלל – סיעוד

כלל מציע מגוון מסלולים לביטוח סיעודי המיועדים להעניק פתרון לאדם הנזקק לעזרה בפעולות יומיומיות כגון הליכה, אכילה, ישיבה, לבוש.

המסלולים השונים מיועדים לקהלי יעד שונים כדוגמת צעירים או בעלי ביטוח סיעודי של השב"ן. הביטוח מעניק קצבה חודשית בגובה משתנה על מנת לעזור לחולה הסיעודי, ללא תלות בגילו, להתמודד עם מטלות היומיום ללא הפיכתו לנטל על משפחתו.

 לתיירים ולעובדים זרים Healthy & Sure

ביטוח בריאות של כלל מאפשר לבטח עובדים זרים על בסיס חוק העובדים הזרים. הפוליסה מכסה סל שירותי בריאות בסיסיים כגון טיפולי חירום בשיניים.

רופאי משפחה, מעבדות, רופאים מומחים, ביקורי בית, אשפוזי חירום וכיסוי מלא לתרופות המאושרות לקופות החולים. ביטוח בריאות כלל Healthy & Sure אינו מכסה טיפולים בהריון, לידה וילודים, טיפולי שיניים, פציעה עקב תאונה, מצב רפואי קודם, טיפול ותרופות לבעיות מין, פוריות או קוסמטיקה.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם