ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » הפניקס ביטוח בריאות
ביטוח בריאות

הפניקס ביטוח בריאות

אין ספק שמערכת הבריאות הציבורית בישראל יכולה להערים קשיים רבים על מי שסובל ממחלה מסוימת או על מי שמצוקות בריאותיות שונות מטרידות אותו. חשוב להדגיש שלא תמיד מדובר בכוונת זדון או ברצון של המערכת להקשות מאוד על אדם חולה אלא שבגלל תקציבים לא מפסקים או מערכות שאינן מתאימות כמעט כל חולה יכול למצוא את עצמו בבעיה לא פשוטה. על מנת להציג לחולה שליטה מלאה על התהליך הרפואי ועל מנת שהוא יוכל להימנע מתלות ומהמתנה לאישורים של ועדות של קופות החולים ו/או משרד הבריאות יצאה חברת הביטוח פניקס עם מוצר ביטוחי בשם הפניקס ביטוח בריאות. ביטוח בריאות פרטי זה מוצע לכל מי שמעוניין לשפר את תנאיו מול המערכת הרפואית של מדינת ישראל.

ביטוח נקודתי לסוגים שונים של מבוטחים

יש לא מעט סיבות קשות שבגינן אנו זקוקים לשירותים רפואיים שונים. אפשר לראות כיצד ברגע של מחלה קשה או מצוקה בריאותית אחרת כל אחד ישמח לראות כיצד המקרה שלו מטופל בצורה נקודתית ומדויקת. לכן פוליסה של הפניקס ביטוח בריאות מציעה אלמנטים חשובים שרבים בוחנים את ייחודם. כך אפשר לראות כיצד בפוליסה כזו יכול להיות כיסוי מלא לניתוחים הן בישראל והן בכל מקום אחר בעולם. גם בכל הקשור לצורך בהשתלות הרי שמדובר באפשרויות השתלה ללא תקרה ואף בתרופות שלא כלולות בסל הבריאות של מדינת ישראל. לגבי ילדים הרי שגם כאן אפשר לגלות אפשרויות לכיסוי מלא במקרים כמו צורך בניתוחים ברחבי העולם, השתלות ותרופות מחוץ לסל הבריאות, כל זאת בצורה די דומה לכיסוי של מבוגרים.

מה לגבי מחלת הסרטן

מחלת הסרטן יכולה למרבה הצער לפרוץ אצל כל אדם. העולם המודרני אולי מציע לנו אפשרויות מרשימות להארכת תוחלת החיים אך בפועל כמעט כל אחד מאתנו מכיר אדם שחלה, חולה או נפטר מסרטן. בכל הקשור להתמודדות עם מחלה קשה זו מציעה פוליסה של הפניקס ביטוח בריאות פיצוי כספי ברגע שמתגלה מחלת הסרטן אצל מבוטח מסוים. אם חושבים גם על הטיפולים הנלווים למחלה הרי שהפוליסה מציעה גם כיסוי לתרופות שונות, התייחסות לרפואה אבחנתית, ניהול אישי בתקופה קשה זו של החיים, ואף טיפול צמוד על ידי צוות מומחים מבית החולים אסותא למשך כל התהליך כולו. אין ספק שמדובר בסיוע שמשכנע לרבים לשקול הצטרפות לפוליסה מעין זו שמציעה החברה.

חבילה שמיועדת למין הנשי

בעולם שלנו אנו יכולים לראות כיצד יש מחלות שאופייניות לנשים ו/או לנערות וילדות. שיווק הפוליסה של הפניקס ביטוח בריאות נעשה גם מתוך ראיה זו והתייחסות לצרכיו הרפואיים של המין היפה. על מנת לנסות ולכסות על מקרים שונים שמתאימים לגופה של האישה מנסה חברת הפניקס ליצור חבילת ביטוח ייחודית יותר. בצורה כזו אפשר לראות כיצד הפוליסה מעניקה הגנה מפני דברים חשובים ולאו דווקא רפואיים, כמו למשל הגנה מפני אובדן של הכנסה במקרים של מחלה או פטירה. כך מאפשרת פוליסה זו ליצור מין ביטחון רציני לילדי המשפחה אם משהו חמור קורה למי שגידל אותם. היבט זה של כיסוי, ועוד היבטים חשובים אחרים ממחישים עד כמה אפשר להיות רגועים יותר אם בוחרים פוליסה בעלת כיסויים ייחודיים יותר

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם