ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים כלל
ביטוח בריאות

 

ביטוח שיניים כלל

חברת הביטוח כלל במסגרת ביטוחי הבריאות מציעה לרכוש ביטוח שיניים. כלל בריאות, תוכנית הביטוח של כלל ביטוח מציעה מגוון מוצרי ביטוח למבוטחים פרטיים וקבוצתיים ובין הביטוחים ניתן למצוא את ביטוח השיניים. ביטוח שיניים מעודד את המבוטח לטפל בשיניו היות והוא אינו נדרש לשלם לרופא השיניים (בהתאם לסעיפי הפוליסה והמגבלות) ולכן מעבידים רבים במשק הישראלי מציעים לעובדים הטבה זו וכך הם דואגים לבריאות הפה של העובדים ומעניקים להם פוליסת ביטוח שיניים רחבה עם תנאים משופרים. כמו כן מציעה כלל בריאות ביטוח שיניים לתלמידים. ניתן לרכוש את ביטוח השיניים באופן ישיר מחברת הביטוח או דרך אחד הסוכנים או להצטרף לביטוח קולקטיבי המוצע דרך מקום העבודה לו יש הסדר עם כלל בריאות. כלל בריאות מציעה למבוטחים הרוכשים ביטוח שיניים לצרף בני משפחה בהנחה. בהתאם למסלול הביטוחי הנבחר יש להתחייב לתקופה של 3-5 שנים וכלל מציעה רשימה ארוכה של רופאים ומרפאות שיניים בהסדר.

ביטוח השיניים של כלל
חברת כלל במסגרת כלל בריאות מציעה ביטוח שיניים קולקטיבי במגוון מסלולים. מבוטח יכול לקבל עזרה ראשונה לטיפולי שיניים (בארץ או בחו"ל) ברכישת ביטוח בריאות אך כדי לקבל כיסוי רחב יותר עליו עליו לרכוש ביטוח שיניים בנפרד וכך יוכל לקבל טיפולי שיניים משמרים או משקמים בהתאם למסלול אותו בחר. ביטוח השיניים המשמר של כלל כולל טיפולי עזרה ראשונה לשיכוך כאבים, צילומי שיניים, סתימות, טיפולי שורש, עקירות, ניקוי אבנית ועוד. מבוטח הרוכש מסלול רחב זכאי לכיסוי או פיצוי בגין טיפולים משקמים ובהם טיפולים אורתודנטיים, כתרים, תותבות, טיפולי שורש מורכבים, ניתוח וטיפול כירורגי בחניכיים ועוד. הביטוח אינו מכסה טיפולים אסתטיים. מסלול ביטוח משקם כולל טיפולים פרוטטיים ובהם שתלים, מבנים, כתרים ותותבות קבועות או נשלפות.

ביטוח שיניים לתלמידים
כלל מציעה טיפולי שיניים בהסדר כולל עבור כלל תלמידי מערכת החינוך. הביטוח מכסה תלמידים אשר נפגעים בתאונה, למעט פגיעות הנגרמות כתוצאה מתאונת דרכים או פעולות איבה. הורים יכולים לפנות ישירות למוקד החברה הפעיל חמישה ימים בשבוע וליצור קשר עם נציג חברת כלל.

התחייבות ותקופת המתנה
הצטרפות לביטוח השיניים של כלל דורשת התחייבות לשלוש שנים ברכישת ביטוח שיניים משמר וחמש שנים ברכישת ביטוח רחב (משקם). חשוב לדעת כי ישנה תקופת המתנה למבוטחים פרטיים בעוד מבוטח המצטרף דרך מקום העבודה לביטוח קבוצתי אינו נאלץ להמתין ויכול לקבל טיפולי שיניים מיד לאחר רכישת הביטוח.

רופאי שיניים בהסכם
כלל מציעה רשימה ארוכה של רופאי שיניים בפריסה ארצית אשר נמצאים בהסכם עם חברת הביטוח. מבוטח זכאי לקבל טיפול בחנם או תמורת השתתפות עצמית סמלית, לרוב עד 25% מעלות הטיפול במידה והוא פונה לטיפול שיניים אצל רופא הנמצא בהסכם. מבוטח רשאי לבחור רופא שיניים לפי בחירתו אך אז עליו לשלם השתתפות עצמית, בכפוף לתנאי הפוליסה, ועליו לקחת בחשבון את המחירון לפיו פועלת החברה.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם