ביטוח תאונות אישיות

הוזלה בעליות ללא פשרות

ביטוח תאונות אישיות

ראשית, בהתחשב בכך שלמערכת הבריאות הציבורית בישראל יש בעיות שירות, עלינו לדעת שביטוח הבריאות בישראל הוא אחד הביטוחים החשובים.
לכן חשוב שיהיה לכם ביטוח בריאות פרטי. עם יש לכם כבר ביטוח פרטי, אני אשמח לסיעה לכם בהוזלת ביטוח בריאות.
 
חוסכים בהוצעות על הביטוחים

ביטוח תאונות אישיות

אין ספק שמערכת הבריאות הציבורית של ישראל נמצאת בבעיה. תהליך פעילותו מאופיין בעומס כבד על בתי חולים, זמני המתנה ארוכים, שביתות, מחסור בכוח אדם ועימותים עם משרדי הממשלה. 
ישנן סיבות רבות לקשיי התנהגות, אך בסופו של דבר כולן נובעות מבעיה בסיסית, כלומר מבעיה תת תקציבית חמורה במערכת הציבורית. לכן חשוב שלכל אדם בישראח יהיה ביטוח בריאות פרטי.
אנחנו לא אוהבים לצאת  פראיירים, אבל בחלקים מסוימים בחיינו שילמנו כסף מיותר שיכול היה לשמש למטרות אחרות. עבור אנשים רבים תחום הביטוח מורכב ומסובך. הפחד שלהם מהלא נודע והרצון להיות מוכנים לכל מצב גורמים להם לפעמים להפריז במחיר ולהגיע למצבים של כפל ביטוחים. המשמעות היא בזבוז מיותר של כספים.
 

ביטוח תאונות אישיות

תאונות אישיות הן המצבים הכי פחות צפויים המתרחשים בזמנים הכ פחות רצויים. הן יכולות לקרות לכל אחד, בל כמקום ובכל זמן. לכן, יש חשיבות רבה מאד לביטוח תאונות אישיות. פגיעות כתוצאה מתאונות אישיות יכולות להיות זמניות או חלילה לצמיתות, ויכולות לגרום אפילו לאובדן כושר עבודה. במקרים החמורים ביותר, מבטיח ביטוח תאונות אישיות גם כיסוי ביטוחי למקרים של חלילה מוות, המבטיח פיצוי למשפחת המבוטח.

ביטוח תאונות אישיות פועל בשלושה מסלולים עיקריים, שהם מתן כיסוי ביטוחי במצבים בהם למבוטח שעבר תאונה, מכל סוג שהוא, וכתוצאה ממנה נגרמה לו נכות חלקית או מלאה ולצמיתות. המסלול השני בוא כיסוי ביטוחי למצבים של אובדן כושר עבודה, גם זמני, כתוצאה מתאונה. הכוונה היא כי המבוטח לא יכול להמשיך ולעסוק בעבודה בה עבד בשל הפציעה, באופן זמני או קבוע. המסלול העיקרי השלישי הוא כיסוי ביטוחי במקרה של מוות.

הרעיון העומד מאחורי ביטוח תאונות אישיות הוא מתן תגמול, כמעט מיידי לאחר התאונה. התאונה יכולה להתרחש בעבודה, בנסיעה, בבית, בטיול ובמקום מקום אחר. במקרה של פטירה, גם אז, ניתן תגמול, או פיצויים למשפחת המבוטח שנפטר. חשוב לציין כי ביטוח תאונות אישיות תקף גם בעת שהייה בחו"ל, כך שגם אם אתם נמצאים בטיול או בפגישת עסקים ואירעה לכם תאונה, אתם מבוטחים, על כל המשתמע מכך.

הצעת מחיר לביטוח תאונות אישות

אם אתם עובדים בעבודה שיש בה סיכון גבוה, או פשוט רוצים להבטיח לכם ולבני משפחתכם שקט נפשי ושלוות נפש, מומלץ לקבל הצעת מחיר לביטוח תאונות אישיות. את ההצעה תוכלו לקבל לאחר שתמסרו את כל הקריטריונים של אופי עבודתכם, חייכם, האם יש לכם תחביבים מסוכנים וכדומה. כמו כן, תוכלו לציין את הציפיות שלכם מהביטוח ומה הוא יכסה. בהתאם לכך, יבנה לכם סוכן הביטוח הצעת מחיר לביטוח תאונות אישיות, בהתאם ליכולותיכם ולרצונכם.

השוואת מחירי ביטוח תאונות אישות

כמו תמיד, ההמלצה הגורפת היא לא למהר ולחתום על פוליסת ביטוח תאונות אישיות הראשונה בה תתקלו. מומלץ לערוך השוואת מחירים, לבדוק את היקף הכיסויים הביטוחיים, מה הכם כוללים, האם באמת גם בחו"ל הביטוח הוא בתוקף, כמה מהר ניתנים הפיצויים או התגמול בגין הפתיעה או התאונה וכדומה. רק לאחר שקיבלתם הסבר מלא, מקיף ומפורט, מומלץ להחליט על פוליסת ביטוח תאונות אישיות הרצויה לכם ביותר.

בדיקה מקצועית ללא עלות!

 בדיקת תיק ביטוח הכוללת, איתור כפל ביטוח וכספים אבודים, דוח מפורת ללא עלות או כל התחייבות.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם