ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » הוזלת ביטוח סיעודי

הוזלת ביטוח סיעודי

רוצים לדעת איך להוזיל את הביטוח סיעוד

בדיקה מהירה

חיסכון בעלויות

יחס אישי

הוזלה בעליות ללא פשרות

הוזלת ביטוח סיעוד

עם עשיתם ביטוח משכנתא דרך הבנק, אתם יכולים לחסוך סכום לא מבוטל בהוצאה על הביטוח. גם יש לכם ביטוח בחרה פרטים עדיין כדאי לכם לבצע בדיקה ללא עלות או כל התחייבות.
חוסכים בהוצעות על הביטוחים

הוזלת ביטוח

כפל ביטוח

רבים מאיתנו מחזיקים במספר פוליסות ביטוח, העלולות לייצר מצב המכונה בשפה המקצועית: כפל ביטוח. 

המצב יכול להתקיים, כאשר בכל אותם מקרים בהם פוליסת הביטוח אותה רכש המבוטח מעמידה לרשותו  שיפוי, זאת אומרת, החזר כספי, בגין מימון שירותי רפואה עד לגובה ההוצאות עליהם התחייב המבטח. 

כפועל יוצא מכך, המבוטח לא יהא זכאי לקבלת כספים מעבר לכספים אותם הוא נדרש לשלם מכיסו, וזאת גם במקרים בהם הוא מחזיק יותר מפוליסת ביטוח אחת באותו נושא. יתרה מכך, התשלום למבוטח באותם מקרים יתבצע באופן שווה בין כל המבטחים.

רפורמה בביטוח חיים

במרץ 2019, הממונה על שוק ההון עורר מהפכה בה אילץ את חברות הביטוח להפחית את ביטוח החיים שלהם ב -30%. עם זאת, מבוטחים המעוניינים ליהנות מההנחה חייבים לבקש מחברת הביטח שלהם לקבל את ההנחה, אבל החברת ביטוח יכולה להתנות אותה בהצהרת הבריאות החדשה. הרבה אנשים עדיין לא ממשו את ההנחה.

 

ביטוח סיעודי

כל אחד מאיתנו לא רוצה לחשוב על הזקנה ובכלל, על העתיד. יחד עם זאת, חשוב להתכונן לימים הללו ולדעת שגם במצבים בהם כבר לא נוכל לפרנס את עצמנו, או אולי נזדקק לסיוע סיעודי, יהיה לנו את המקורות הכלכליים שיאפשרו לנו את הטיפול הטוב ביותר. ביטוח סיעודי הוא הדרך האולטימטיבית להבטיח לעצמנו להזדקן בכבוד. ויפה שעת אחת קודם. "אל תשליכני לעת זקנה" היא אינה קלישאה או ציטוט מהמקורות, אלא מצב בו אלפי קשישים חיים בו במדינת ישראל. חשוב להבטיח לעצמנו שלא נהיה חלק מהסטטיסטיקה הזו. מבין המגוון הרחב של ביטוחים שונים, אחד החשובים ביותר הוא ביטוח סיעודי. ביטוח זה מאפשר לנו לדעת כי גם לעת זקנה, במצבים בהם נזדקק לסיוע ותמיכה, נוכל לממן אותם.

ביטוח סיעודי מבטיח לכולנו כי בהיותנו קשישים, אולי חולים, נכים או מוגבלים בתנועתנו, לקבל את הסיוע הרפואי, התרופתי והסיעודי לו אנו זקוקים. הסיוע יכול להיות מטפלת שתגיע לביתנו ותסעד אותנו או אפילו מעבר לבית אבות פרטי, שם נוכל ליהנות מטיפול מלא ומסור ובתנאים מצוינים.

הצעת מחיר לביטוח סיעודי

 כולנו משתדלים לא לחשוב על העתיד. יחד עם זאת איננו יודעים מה הוא צופן. כשאדם מגיע לגיל זקנה הוא עלול לחלות, דעתו יכולה להיות פחות צלולה והוא גם עלול להזדקק לתמיכה פיזית של ממש בביצוע הפעולות הפשוטות ביותר. כולנו עובדים כל חיינו ומגיע לנו להזדקן בכבוד ולקבל את כל הטיפול הראוי והמסור ביותר.

כדי לרכוש פוליסת ביטוח סיעוד, חשוב לקבל הצעת מחיר לביטוח סיעודי מכנה חברות ביטוח, בהתאם לצרכים, לשאיפות ולציפיות שלכם מביטוח זה. תוכלו ללמוד באמצעות סכן ביטוח סיעודי על המסלולים השונים, על תנאים מרחבים, ועל תרחישים שונים שתרצו להבין אותם ולהחליט בהתאם כיצד תרצו לפעול.

השוואת מחירים ביטוח סיעודי

מומלץ כי בכל מצב, טרם רכישת פוליסת ביטוח סיעודי, חשוב מאד להשוות מחירים, לא רק בין חברות הביטוח למיניהן אלא גם בין המסלולים השונים המוצעים לכם. יכול להיות שבתוספת של סכום סמלי תבטיחו לעצמכם הרחבה משמעותית של הביטוח הסיעודי, וההשקעה תצדיק את התמורה.

חשוב לזכור כי כולם מזדקנים והשאלה היא רק כיצד ברצוננו להזדקן. אף אחד אינו רוצה ליפול ולהיות נטל על ילדיו ורכישת פוליסת ביטוח סיעודי מבטיחה שמירה על איכות החיים כמו בעבר ועם כל הטיפול הנדרש לרובינו עם הגיענו לגיל זקנה. חשו בלוודא כי פוליסת הביטוח הסיעודי כוללת גם כיסויים למצבים של מחלות, כלליות או מחלות זיקנה, כולל קבלת תרופות שאינן בסל התרופות וכי הטיפול יבטיח שמירה על אותה רמת חיים להם הורגלתם בעבר.

כדי להבטיח לעצמכם את השקט הנפשי שלוות הנפש עם הגיעכם לעת זקנה, זה הזמן לקבל הצעות מחיר לפוליסת ביטוח סיעודי.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם