ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים הפניקס
ביטוח בריאות

ביטוח שיניים הפניקס

כל אחד מכיר את הרגע בו עליו להגיע לרופא השיניים בגלל כאב בלתי נסבל. טיפולי השיניים מהווים הוצאה גבוהה ממנה רוב האנשים חוששים וכדי לתת פתרון למצוקה זו נוהגת חברת הביטוח הפניקס לאפשר לציבור לרכוש ביטוח שיניים משתלם. ניתן לרכוש שני מסלולי ביטוח שיניים עיקריים: ביטוח שיניים משמר וביטוח שיניים מורחב. חברות וארגונים רבים במשק נוהגים לרכוש ביטוח שיניים באופן קבוצתי עבור העובדים אך ניתן לרכוש את הביטוח גם באופן פרטי וליהנות מהכיסוי הרחב.

כיסוי לטיפול עתידי
יש הרואים בביטוח שיניים כתוכנית חיסכון לשעת צרה. כמעט כל אדם זקוק לטיפולי שיניים מורכבים במהלך חייו ולכן רכישת ביטוח שיניים הפניקס מאפשרת לחסוך כסף בצד לטובת הטיפול ובבוא הצורך להפעיל את הביטוח וליהנות מכיסוי מלא או חלקי של הטיפול. יש להבדיל בין ביטוח שיניים משמר בו המבוטח מקבל כיסוי עבור טיפולים משמרים כגון ניקוי אבנית, סתימות, טיפולי שורש וכד', לבין ביטוח מורחב אשר כולל ניתוחים כירורגיים בחניכיים, טיפולים אורתודנטיים וטיפולים מורכבים כמו כתרים, השתלות שיניים וכד'.

רופאי שיניים בהסדר
חברת הפניקס מציעה רשימה ארוכה של רופאי שיניים בהסדר הנמצאים בפריסה ארצית. מבוטח יכול לבחור בין טיפול במרפאת שיניים בהסדר בחינם או בתשלום סמלי או לגשת לרופא שיניים לפי בחירתו אך אז יקבל כיסוי לאחר השתתפות עצמית ובהתאם לתקרת הכיסוי הנקבעת בפוליסה.

תקופת התחייבות
כדי לרכוש ביטוח שיניים הפניקס יש להתחייב לתקופה שבין 3- 6 שנים בהתאם למסלול הביטוחי הנבחר. הפניקס, כמו חברות ביטוח אחרות, דורשת תקופת התחייבות כדי למנוע מצבים בהם אנשים הזקוקים לטיפול שיניים מורכב רוכשים את הביטוח רק כדי ליהנות מהכיסוי הביטוחי ולרוב ישנה גם תקופת המתנה המשתנה בהתאם למסלול הביטוח הנרכש.

ביטוח פרטי או קבוצתי
ביטוח השיניים של הפניקס נועד לאנשים פרטיים ולחברות וארגונים במשק. חברות וארגונים גדולים כגון טבע, משטרת ישראל ואחרים, נוהגים לרכוש את ביטוח השיניים של הפניקס כהטבה לעובדים ומתוך רצון כי העובדים ידאגו לבריאותם. הפניקס מציע הטבות רבות עבור ביטוח קבוצתי ועלויות זולות לעומת רכישת הביטוח באופן פרטי. במסגרת הביטוח הקבוצתי יכולים העובדים לצרף בני משפחה וקרובים כדי ליהנות מהביטוח המורחב והתנאים המשתלמים.

עיקרי הפוליסה
ניתן לבחור בין שני מסלולי ביטוח- ביטוח משמר בסיסי וביטוח מקיף. ביטוח בסיסי כולל טיפולים משמרים לרוב ללא עלות השתתפות עצמית (במידה והטיפול נעשה אצל רופא שיניים בהסדר). בין הטיפולים המכוסים ניתן לקבל עזרה ראשונה, טיפולי שורש, סתימות, עקירות, ניקוי אבנית ועוד. ביטוח מקיף כולל טיפולים פרוטטיים, טיפולי שיניים פריודנטליים (השתלות שיניים, ניתוח חניכיים ועוד), טיפולים אורתודנטיים וטיפולים משקמים שונים כמו כתרים, תותבות ומבנים. בחלק גדול מהטיפולים בביטוח המקיף מחויב המבוטח לשלם השתתפות עצמית נמוכה במידה והוא פונה לרופא שיניים בהסדר וגבוהים יותר במידה ויפנה לרופא שיניים פרטי. כאשר פונה המבוטח לרופא שיניים פרטי עליו לקחת בחשבון כי ישנה תקרת חבות, כלומר, הגבלה על גובה הכיסוי הכספי.

              

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם