ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטח רפואי לעובדים זרים
ביטוח רפואי לעובדים זרים

ביטוח רפואי לעובדים זרים

לא מעט עובדים זרים נמצאים כיום בישראל, ואפשר לראות כיצד מעבר לתנאי העסקתם. הרי שעניינים כמו פציעות בעבודה או מחלות שונות צריכים גם הם לעניין את המעסיקים שלהם. 

חשוב לדעת כי רכישת ביטוח בריאות לעובדים זרים תהיה לא רק צעד שייעשה מתוך כוונות טובות  אלא שהוא נדרש ואף מחויב.

במסגרת פוליסה מיוחדת לעובדים זרים. אפשר לראות כיצד הן המעסיק והן העובד יכולים להיות רגועים בכל תקופת העסקתו של עובד זר. 

זאת מאחר והעובד יקבל שירותים רפואיים מספקים. בהתאם לצורת העבודה המקובלת, שמצביעה על עבודה ישירה של חברות ביטוח מול קופות החולים בישראל.

אפשר לראות כיצד עובדים זרים יקבלו שירותים רפואיים בצורה די דומה לזו שמקבלים אזרחי ישראל.

איפה עושים ביטוח רפואי לעובדים זרים

יש תנאים מסוימים לגבי האפשרות לבטח עובד זר. הכוונה היא שרק חברות ביטוח שהמפקח על הביטוח מפקח עליהן הן אלה שיכולות להציע פוליסות שונות של ביטוח רפואי לעובדים זרים.

חשוב לדעת שהפוליסות שמוצעות לעובדים זרים חייבות להיות מאושרות על ידי המפקח על הביטוח. בכל הקשור לעלויות של ביטוח הרי אפשר לראות כיצד החל מתשלום חודשי של עשרות שקלים ועד לכמאתיים שקלים.

אפשר בהחלט לספק לכל עובד זר ביטחון מלא שיכלול שירותים רפואיים. במערכת הבריאות המתקדמת של ישראל. על המעסיק גם לדעת שהוא יכול לנכות ממשכורתו של העובד הזר חלק מהעלויות של הביטוח, כל עוד לא מדובר על ניכוי שיסתכם ביותר ממאה שקלים בכל חודש.

חובתו של המעסיק כחלק מתנאי ההעסקה

מאחר ועובדים זרים אינם זכאים להטבות שונות במדינתנו הרי שאפשר לראות כיצד חוק הבריאות הממלכתי. אינו יכול לעזור להם במקרים שונים שבהם נפגעת בריאותם.

כך ברגע קשה כמו פציעה או מחלה הם יכולים לראות כיצד ביטוח רפואי לעובדים זרים היא זו שיכולה לסייע  באמת. 

לכן החליטה המדינה שהמעסיק חייב, ואין לו שום שיקול דעת בנושא, לבטח כל עובד זר שלו, ולו בביטוח רפואי מינימאלי. 

אין ספק שעובד זר הוא אחרי הכול בן אדם שהגיע למדינה זרה על מנת להתפרנס בכבוד. לכן אין שום סיבה להקל ראש בסוג כזה של ביטוח אלא פשוט לרכוש כמה שיותר מהר פוליסה מתאימה בעלת כיסוי מספק.

השינוי שאותו יוצרת המדינה

לכל מדינה מתוקנת יש לא מעט צעדים לבצע אם היא רוצה להגן הן על אזרחיה והן על הבאים בשעריה על מנת לעבוד ולהתפרנס. 

כך אנו יכולים לראות כיצד גם ישראל הבינה בסופו של דבר שעליה לבצע מהלכים שונים ולהבין את הנקודה הרגישה של המוני עובדים זרים בישראל. 

לכן אפשר לראות כיצד מעבר לגירוש עובדים לא חוקיים או ענישה של מעסיקים שונים. הוציאה המדינה בחודש אוקטובר של שנת 2001 צו שמסדיר את הנושא החשוב של ביטוח רפואי לעובדים זרים. 

כך קורה היום שמעסיק חייב לבטח את עובדיו הזרים גם אם אלו כלל לא חוקיים. אם לא יעשה זאת צפוי המעסיק לסבול מקנסות שונים ואף מתביעות בגלל הוצאות רפואיות שונות של העובדים הזרים שלו.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם