ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » הוזלת ביטוח משכנתא

הוזלת ביטוח משכנתא

חיסכון עד 40% בהוצעות על הביטוח משכנתא. מעוניינים בבדיקה מהירה ללא עלות או כל התחייבות, השאירו פרטים.

בדיקה מהירה

חיסכון בעלויות

יחס אישי

הוזלה בעלויות ללא פשרות

הוזלת ביטוח משכנתא

עם עשיתם ביטוח משכנתא דרך הבנק, אתם יכולים לחסוך סכום לא מבוטל בהוצאה על הביטוח. גם יש לכם ביטוח בחרה פרטים עדיין כדאי לכם לבצע בדיקה ללא עלות או כל התחייבות.
חוסכים בהוצעות על הביטוחים

הוזלת ביטוח

כפל ביטוח

רבים מאיתנו מחזיקים במספר פוליסות ביטוח, העלולות לייצר מצב המכונה בשפה המקצועית: כפל ביטוח. 

המצב יכול להתקיים, כאשר בכל אותם מקרים בהם פוליסת הביטוח אותה רכש המבוטח מעמידה לרשותו  שיפוי, זאת אומרת, החזר כספי, בגין מימון שירותי רפואה עד לגובה ההוצאות עליהם התחייב המבטח. 

כפועל יוצא מכך, המבוטח לא יהא זכאי לקבלת כספים מעבר לכספים אותם הוא נדרש לשלם מכיסו, וזאת גם במקרים בהם הוא מחזיק יותר מפוליסת ביטוח אחת באותו נושא. יתרה מכך, התשלום למבוטח באותם מקרים יתבצע באופן שווה בין כל המבטחים.

רפורמה בביטוח חיים

במרץ 2019, הממונה על שוק ההון עורר מהפכה בה אילץ את חברות הביטוח להפחית את ביטוח החיים שלהם ב -30%. עם זאת, מבוטחים המעוניינים ליהנות מההנחה חייבים לבקש מחברת הביטח שלהם לקבל את ההנחה, אבל החברת ביטוח יכולה להתנות אותה בהצהרת הבריאות החדשה. הרבה אנשים עדיין לא ממשו את ההנחה.

 

איך אפשר להוזיל את הביטוח משכנתא

 
רוב הלווים במשכנתא בארץ הם צעירים שרוצים לקנות דירות. לאחרונה התבקשו חברות הביטוח להפחית את שיעורי ביטוח המשכנתא בעוד 5%. מכיוון שלרוב משכנתאות הן האופציה היחידה לרכישת בתים במדינה, בנקים נוקטים צעדים שונים בכדי להבטיח כי התשלום המלא בוצע ומחייבים את הלווים לרכוש ביטוח משכנתא, כולל ביטוח בנייה וביטוח חיים. 
 
בעבר הבנקים אילצו את הלווים לרכוש אצלם ביטוח משכנתא, אך כיום כל לווה יכול לבחור היכן לרכוש את הביטוח ולהשוות בין ביטוח משכנתא. ביטוח משכנתא מבטיח לבנק שאלוהים אוסר שאם הלווה ימות, חברת הביטוח תשלם את יתרת המשכנתא שנותרה. אם נותרו כספים לאחר פינוי החוב, כספים אלה יועברו למוטבים של המבוטח. אם משועבדים שני בני זוג, אם אלוהים אוסר על אחד מהם למות, המשכנתא תבוטל. ביטוח משכנתא כולל גם ביטוח בנייה, כך שאם אלוהים אוסר על נזק לרכוש, הוא ישופץ ויתוקן כדי שערכו לא יאבד.
 

מיחזור ביטוח משכנתא

בעיקרון, זו בדיקה מחודשת של הביטוח שלנו כדי לראות אם יש מקרה של הפחתת עלויות והפחתת עלות ביטוח חיים וביטוח רכוש למשכנתאות (העובדה היא, ללא קשר למשכנתא, עלינו לעשות את כל הביטוחים. העניין הזה, אבל זה נושא אחר.
עליכם לעדכן את סכום הביטוח על בסיס יתרת המשכנתא, אך בשנים האחרונות החזרתם (קיזזתם) כסף למשכנתא ולא עדכנתם ביטוח כלשהו. במקרה זה מכיוון ששילמתם יותר מיותר. סכום גבוה, כך שאתה משלם כרגע דמי ביטוח גבוהים יותר. למשל, כבר ביטחת את עצמך כ- 900,000. לאחר שנה החזרת 100,000 לבנק, אך שכחת לחדש את הביטוח – זה אומר שאתה צריך רק 800,000 ניתן להשיג 900,000 ביטוחים)
 
 

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם