ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח בריאות מיגדל
ביטוח בריאות

ביטוח בריאות מגדל

ביטוח הוא הדבר שאם אין לך, אתה מגלה מאוחר מדי עד כמה הוא היה נחוץ – ביטוח בריאות מגדל עונה בדיוק על המקרים האלו כמו גם על מקרים נוספים (ראה ביטוח תרופות). בארץ חובה על כל אזרח להשתייך לקופת חולים ולקבל דרכה שירותים בריאותיים. המדינה קבעה סל תרופות אחיד שאמור לענות על כל צרכינו הרפואיים וקופות החולים אף הרחיבו סל זה על מנת לכלול שירותים רפואיים נוספים. כל זה טוב ומספק עד לרגע בו באמת קיים צורך בהתערבות רפואית. סל התרופות הממלכתי אינו מכסה מאות תרופות שאושרו כמצילות ומאריכות חיים, והכיסוי למקרי ניתוחים וטיפולים רפואיים שונים גם הוא אינו מספק.

ביטוח בריאות מגדל – ביטוח בריאות עולמי \ ביטוח ניתוח בישראל \ הרחבה לביטוח ניתוח בישראל לבעלי שב"ן

במסגרת ביטוח בריאות מגדל ניתן כיסוי לניתוחים מעבר לניתן בקופות החולים. כיסוי זה כולל שכר מנתח, שכר מרדים, הוצאות אשפוז בבית חולים פרטי, הוצאות חדר ניתוח בבית חולים פרטי, שכר אחות פרטית, וכיסויים לפיזיותרפיה ולזמן ההתאוששות עקב ספר ניתוחים קשים.

בנוסף, תוכנית ביטוח בריאות עולמי וביטוח בריאות בישראל במסגרת ביטוח בריאות מגדל מעניקות פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלות קשות מסוימות, פיצוי במקרי מוות כתוצאה מניתוח ותשלום עבור תותבות.

ביטוח בריאות מגדל – מגדל פארם – כיסוי תרופות מיוחדות

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו כיסוי עבור תרופות שאינן ממומנות על ידי סל התרופות הממלכתי. נספח זה עונה על הצורך בתרופות שבאות למנוע החמרת מצב וטיפל במצב קיים. כיסוי נוסף מכסה מקרים של צורך בתרופות מצילות חיים ומאריכות חיים.

התרופות המכוסות הן כאלו המאושרות בישראל, ארה"ב האיחוד הארופאי ובעוד שש מדינות נוספות, למעט תרופות off label שלא אושרו לשימוש אך יעולתן הוכחה במקרים אונקלוגים והמטו-אונקולוגיים.

בביטוח בריאות מגדל הכיסוי התרופתי לתרופות מסוג זה הוא של עד מיליון ש"ח לתקופת הביטוח. הביטוח הוא בהשתתפות עצמית בגובה 300 ש"ח לחודש למצב בריאותי מסוים (ללא קשר למספר התרופות הנלקחות בשל מצב בריאותי זה). בנוסף, אם נדרשת התערבות רפואית למתן התרופה הכיסוי הוא בגובה של עד 200 ש"ח ליום ועד 30 ימים, למקרה הביטוח. אין השתתפות עצמית לתרופות הקשורות בסרטן.

בביטוח בריאות מגדל אף מציעים שירות ייחודי של מוקד מידע טלפוני בנושאים תרופתיים.

ביטוח בריאות מגדל – טיפולים אלטרנטיביים

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו כיסוי עבור הטיפולים האלטרנטיבים המומלצים לכם כולל הנחה ברכישת מזון וצמחי מרפא. ההרחבה הזו היא משפחתית ובמסגרתה ניתן לקבל עד 16 טיפולים וייעוצים ליחיד ו-20 למשפחה כולה. השתתפות עצמית היא בגובה של 20% ועד 80 ש"ח מעלות הטיפול.

ביטוח בריאות מגדל – לגוף ולנפש

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו הרחבה לגבי טיפולים פיסיותרפים ופסיכולוגיים. לטיפולים פיסיותרפיים קיימת מסגרת של עד 16 טיפולים בשנה ליחיד ועד 20 טיפולים למשפחה בעלות של 20% ממחיר הטיפול ולא יותר מ-80 ש"ח. לגבי טיפולים פסיכולוגים – ללא הגבלת מספר הטיפולים כאשר הסבסוד הוא של עד 170 ש"ח השתתפות עצמית לטיפול בשמונת הטיפולים הראשונים, ו-200 ש"ח ליתר הטיפולים.

ביטוח בריאות מגדל – מזור 24 \ מזור לסוכרת

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו פיצוי כספי במידה ותאובחנו כסובלים מאחת מ-24 מחלות קשות (בהרחבה מזור 24) או במידה ואתם סובלים מסוכרת במידה ותאובחנו כסובלים מתופעות המחלה כגון עיוון, קטיעת גפיים או שבץ. הפיצוי הכספי להרחבות אלו הוא חד פעמי.

ביטוח בריאות מגדל – טיפולים מחליפי ניתוח

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו אפשרות לבחור בטיפול או סדרה של טיפולים שבאה במקום ניתוח ומשיגה תוצאות דומות לניתוח. טיפולים מסוג זה הן לרב בזית החדשנות של הרפואה ולרוב אינם זמינים למבוטחי קופות החולים.

ביטוח בריאות מגדל – סקר מנהלים \ אמבולטורי חדש

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו אפשרות לבצע באופן שוטף בדיקות המיועדות לגילוי מוקדם של בעיות בריאותיות. סט הבדיקות הוא מקיף ביותר ומכסה בין היתר בדיקות כגון לחץ תוך עיני, בדיקות לב, תפקודי ריאות, בדיקות מעבדה מקיפות, וכו'. במסגרת ההרחבה של אמבולטורי חדש ניתן דגש נוסף על בדיקות יקרות ומתקדמות כגון CT ו-MRI, ומימונם עד לגובה 80% ועד 3000 ש"ח בשנה. בנוסף על בדיקות סקר מנהלים סט הבדיקות המיועדות לגילוי מוקדם מורחב וכולל בדיקות כפאפ סמיר, צפיפות עצם, ממוגרפיה, PSA, מחלות עורקי הלב והמח ובדיקות הריון מתקדמות. בנוסף הנחה משמעותית בהתייעצות עם רופאים מומחים (מנהלי מחלקות) וכיסוי חלקי לניתוחי לייזר לתיקון הראייה וניתוחים קוסמתיים.

ביטוח בריאות מגדל – השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל

במידה ובחרתם לרכוש הרחבה זו במסגרת ביטוח בריאות מגדל תקבלו כיסוי מלא (ללא השתתפות עצמית) להשתלות בארץ ובחו"ל כולל טיפולים מיוחדים בחו"ל עד כיסוי של 100,000$. בנוסף, הנספח מעניק כיסוי להוצאות הנגרמות עקב השהייה בחו"ל כגון כרטיס טיסה, אשפוז לפני ואחרי ההשתלה, החזר הוצאות למבוטח ולמלווה בעת השהייה בחו"ל, הטסת גופה וכיסוי להטסות רפואיות.

למידע אודות ביטוחים משלימים:

לחץ כאן לקבלת מידע נוסף אודות ביטוח סיעודי.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם