ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים הראל
ביטוח בריאות

ביטוח שיניים הראל

חברת הביטוח הראל מציעה ניסיון של 30 שנה בתחום ביטוחי השיניים. חברת הביטוח מציעה ביטוח שיניים משמר לפרטיים או לחברות וארגונים הרוכשים ביטוח קולקטיבי עבוד העובדים עם תנאים משופרים ובמחיר מוזל. הראל מציעה ביטוח שיניים משמר או ביטוח שיניים לעזרה ראשונה ושירותי חרום. הראל רכשה את הידע מחברות ביטוח בחו"ל והיא ממשיכה לשדרג ולשכלל את ביטוח השיניים החדשני תוך התאמה לטיפולי השיניים ההולכים ומתקדמים.  כדי לרכוש את ביטוח השיניים יש לחתום על התחייבות לתקופה של 6 שנים כאשר עזרה ראשונה ושרותי חרום אינם ניתנים לרכישה בנפרד אלא כנספח בפוליסות ביטוח שונות.

ביטוח השיניים של הראל
חברת הביטוח הראל ידועה כאחת מחברות הביטוח המובילות והמתקדמות בישראל. הראל מציעה ביטוח שיניים משמר במסגרת תוכניות ביטוח פרט או רכישה של ביטוח השיניים המשמר במסגרת תוכניות ביטוח קבוצתיות. במסגרת ביטוח בריאות יכול מבוטח לקבל עזרה ראשונה ושרותי חרום לטיפולי שיניים אך טיפולים אלה הינם להקלה ושיכוך כאבים או לטיפול חרום כגון טיפול בדלקת חניכיים, ניקוז מורסה, עקירת עצב ועוד. ביטוח משמר מעניק למבוטח מגוון טיפולים כגון בדיקה ואבחון, צילומים, שירותי מניעה, טיפולים כירורגיים, סתימות, טיפולי שורש ועוד. ביטוח השיניים של הראל אינו כולל טיפולים אסתטיים שונים כמו הלבנת שיניים.

התחייבות ותקופת המתנה
הראל דורשת התחייבות לשש שנים מצד המצטרפים לפוליסת ביטוח השיניים המשמר. מבוטחי הביטוח הקבוצתי נהנים מהטבה והם אינם זקוקים לתקופה המתנה (אכשרה) בעוד רוכשי ביטוח שיניים פרטי חייבים לחכות 60 יום. הראל אינה דורשת בדיקה מוקדמת כדי להצטרף לביטוח.

רופא/ מרפאת שיניים בהסכם
חברת הראל מציעה למבוטחים למעלה מ- 1,200 רופאי שיניים, מרפאות שיניים ומכוני צילום בפריסה ארצית. מבוטח יכול לבחור קבל טיפול אצל רופא או מרפאת שיניים בהסכם או לגשת לטיפול שיניים אצל רופא שאינו בהסכם. הראל מציגה מחירון מפורט לפיו היא פועלת ומדגישה את תקרת החבות שהיא משלמת עבור טיפולי שיניים הנעשים אצל רופא שיניים שאינו בהסכם.

השתתפות עצמית
הראל מפרטת את ההשתתפות העצמית שיש לשלם תמורת טיפול שיניים אצל רופא שיניים בהסכם, ולרוב מדובר בעלות סמלית של 30 ש"ח. במקרה בו בוחר המבוטח לטפל בשיניו אצל רופא שאינו בהסכם מפרטת הראל את תשלומי ההחזר ומתוך תשלום זה יש לקזז את ההשתתפות העצמית. חשוב לשים לב למגבלות הטיפולים שהראל מציבה כגון בקורת מצב פה אחת לשנה, הסרת אבנית אחת לחצי שנה ועוד.

ביטוח שיניים פרטי או קולקטיבי
הראל מציעה ביטוח שיניים הניתן לרכישה באופן פרטי ישירות מהחברה או הצטרפות לביטוח קבוצתי דרך מקום העבודה. חברות רבות נוהגות לרכוש באופן קבוצתי ביטוח שיניים משמר של הראל וכך יכולים העובדים ליהנות ממחירים משתלמים ומהרחבות שונות כמו כיסוי ביטוחי לטיפולים פרותטיים וניתוחי חניכיים. מבוטח יכול לצרף את בני משפחתו לביטוח, והראל מציעה להרחיב את הפוליסה לטיפולי יישור שיניים לילדים מגיל 7 ועד גיל 18 תמורת השתתפות עצמית במרפאות ההסכם של הראל

 

 

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם