ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים פרטי
ביטוח בריאות

ביטוח שיניים פרטי

עצם המחשבה על טיפול שיניים גורמת לרבים להזניח את בריאות הפה ולבסוף לשלם הון עתק על טיפולים מורכבים. חברות הביטוח מציעות לרכוש ביטוח שיניים אשר יש הרואים בו תוכנית חיסכון משתלמת לטיפולי שיניים וכך במקום להיכנס להוצאה גבוהה ניתן לשלם סכום כסף נמוך מדי חודש וליהנות ממגוון טיפולים במסגרת הביטוח. רוב חברות הביטוח מציעות שני מסלולי ביטוח שיניים עיקריים- מסלול משמר ומסלול מורחב הכולל טיפולי שיניים משקמים.

כיסוי לטיפול עתידי
ביטוח שיניים יכול לשמש כתוכנית חיסכון לשעת צרה. רוב האנשים זקוקים לטיפולי שיניים וחשוב לדאוג לבריאות הפה ולגשת לטיפולים משמרים כמו ניקוי אבנית ובדיקה תקופתית. במידה ומתגלות בעיות זוכה המבוטח לטיפולי שיניים להם הוא זקוק בהתאם למסגרת הביטוחית אותה רכש. יש חברות ביטוח המציעות מסלול מורחב וכך ניתן ליהנות מטיפולי שיניים מורכבים בהם שתלים, כתרים, ניתוחי חניכיים, טיפולים אורתודנטיים, תותבות ועוד.

רופאי השיניים
חברות הביטוח מציעות במסגרת ביטוח שיניים פרטי לגשת לטיפול אצל רופאי שיניים ומרפאות שיניים להם יש הסדר עם חברות הביטוח. מבוטח יכול לבחור בטיפול אצל רופא שיניים בהסדר מתוך הרשימה שחברת הביטוח מציעה או לגשת לטיפול אצל רופא שיניים פרטי אך אז עליו לקחת בחשבון השתתפות עצמית ומגבלת חבות, כלומר מגבלה בגובה ההחזר שחברת הביטוח תעניק לו. חברות הביטוח מפרטות בפוליסת ביטוח השיניים הפרטית מחירון טיפולי שיניים לפיו הם נוהגים לשפות את המבוטח. כאשר רוכשים ביטוח שיניים פרטי חשוב לבדוק היטב את רשימת רופאי השיניים ולבחון היטב את דמי ההשתתפות העצמית במידה ובוחרים לקבל טיפול אצל רופא שיניים פרטי.

תקופת התחייבות
כדי לרכוש ביטוח שיניים פרטי יש להתחייב לתקופה שבין 3- 6 שנים בהתאם למדיניות חברת הביטוח ולמסלול הביטוחי אותו רוכשים. לאחר רכישת ביטוח שיניים פרטי יש לרוב תקופת המתנה (אכשרה) המשתנה בין חברות הביטוח השונות אך לרוב מדובר על תקופה של שלושה חודשים.

מסלולי ביטוח
חברות הביטוח מציעות לפרטים לרכוש ביטוח שיניים פרטי בסיסי הכולל בעיקר טיפולים משמרים כמו סתימות, עקירות, טיפולי שורש, צילומים, טיפולי חניכיים ועוד, או לרכוש ביטוח שיניים פרטי מורחב אשר מכסה מגוון טיפולים משקמים ובהם שתלים, כתרים, טיפולים אורתודנטיים, תותבות, טיפולי שורש מורכבים, ניתוחים כירורגיים בפה ולסת ועוד. יש הבדל משמעותי בין חברות הביטוח השונות ולכן חשוב לבצע סקר השוואת מחירים ולהשוות בין החלופות השונות מבחינת סעיפי הכיסוי, תקופת התחייבות ותקופת ההמתנה.

מה לבדוק לפני רכישת ביטוח שיניים פרטי
חשיבות ביטוח שיניים פרטי ידועה אך לפני שממהרים לרכוש ביטוח באחת מחברות הביטוח חשוב לבצע סקר מקיף. טווח המחירים הממוצע דומה בקרב חברות הביטוח ועומד על כמאה ש"ח בממוצע. סעיפי הכיסוי משתנים בין חברות הביטוח וכך גם מחירון טיפולי השיניים, דמי ההשתתפות העצמית, תקופת האכשרה ומשך ההתחייבות. חשוב לקרוא היטב את סעיפי הפוליסה ולהשוות בין כל החלופות המוצעות בשוק ואף ניתן לנסות ולהתמקח על סעיפים שונים כגון זמן האכשרה.

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם