ניצנים 1 לוד

054-7332440

מבוטחים חסכו אלפי שקלים

עשרות אלפי מבוטחים חסכו אלפי שקלים ב2019 בביטוח הבריאות הפרטי. אל תישארו מאחור

משרד האוצר מתריע: "86% מהמבוטחים משלמים סכומים גבוהים מדי על ביטוח הבריאות הפרטי". הפתרון והחיסכון קל, מהיר והכרחי!

על פי נתוני האוצר, הרוב המכריע של המבוטחים בארץ מבזבז סכומי כסף גבוהים על ביטוחים כפולים ומשולשים. החשש מהתעסקות בענייני ביטוח, אמון עיוור בסוכנים וכמובן גם הלחץ שמפעילות חברות הביטוח, הלהוטות למכור פוליסות, לעתים יקרות ולא מתאימות, מבלי לבצע בדיקה מקיפה של התיק הביטוח, תורם למחדל.

האוצר לטובת הציבור –  הרפורמה בביטוחי הבריאות שחוסכת לנו אלפי שקלים בשנה

לשינוי המצב ובמטרה להקל על ציבור המבוטחים לשפר משמעותית את הכיסויים ולחסוך הרבה מאוד כסף, יזם משרד האוצר רפורמה משמעותית.
בעבר, ניצבו המבוטחים בפני מאות פוליסות בריאות פרטיות שונות שכללו כיסויים ביטוחיים שונים. כיום בעקבות הרפורמה כוללים ביטוחי הבריאות הפרטיים שישה תחומים זהים בלבד, שסוכן הביטוח יכול לרכוש בנפרד בכל חברת ביטוח. הרפורמה ביוזמת משרד האוצר יצרה תחרות מבורכת בין חברות הביטוח והוזלה משמעותית בתשלומים.

האוצר עשה את שלו, על מנת להקל עלינו המבוטחים. ההחלטה באם להינות מפירות הרפורמה היא שלנו. הזכאות להוזלה תלויה במגוון גורמים והמרכזי שבהם קבוצת הגיל, כך שאם את/ה בין גילאי 23-68 ובעל ביטוח בריאות פרטי חשוב לבדוק מיידית את תיק ביטוח הבריאות הפרטי וכמה תוכלו לחסוך מדי חודש בעקבות הרפורמה. 

לפני ואחרי הרפורמה נקודות עיקריות – מה ציבור המבוטחים מרוויח? 

הוזלה משמעותית בעלויות החודשיות ומניעת כפל ביטוחי

הרחבת הכיסויים והתאמתם באופן אינדוידואלי לכל מבוטח

הרחבת מסגרת הטיפולים כמו גם סל התרופות

 עיקרי הרפורמה והשינויים לטובת הציבור. שפטו בעצמכם:

הציבור היה שבוי במשך שנים ארוכות. כעת, אפשר וכדאי לבצע בדיקה מקצועית ויסודית של תיק הביטוח ולחסוך אלפי שקלים בשנה ועשרות אלפי שקלים במהלך החיים

משרד האוצר עשה את חלקו והצליח, באמצעות הרפורמה, להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הביטוח. אולם לצערנו, החשש משינויים ומעברים בין חברות הביטוח והאמון העיוור בסוכן "קרוב" גורמים לנו להיתקע ולשלם אלפי שקלים מיותרים, הגיע הזמן לאמץ את הרפורמה החדשה ולחסוך הרבה מאוד כסף.

מטרת התהליך לבדוק, האם המחיר שאתם משלמים מתאים לתכולת התיק, האם יש לכם כפל ביטוחי או להבדיל האם הכיסוי שלכם אינו מספק, ועלול להעמיד אתכם במצב מסוכן, בעת צרה. בתום התהליך, סביר להניח, תחסכו לעצמכם סכומי כסף ניכרים וחשוב מכך, תהיו מוגנים בצורה אופטימלית עבורכם.

 

 

מבוטחים חסכו כסף

מאמרים נוספים

מהו ביטוח בריאות פרטי

מהו ביטוח בריאות פרטי?

מאמר זה בוחן את הרעיון של ביטוח בריאות פרטי, יתרונותיו וחסרונותיו, ומספק לקוראים תובנות מקיפות על עולם שירותי הבריאות הפרטיים. מבוא: הבנת היסודות מהו ביטוח

מהי הוזלת ביטוח?

מהי הוזלת ביטוח?

במאמר זה אנו בוחנים את הרעיון של הנחות ביטוח, סוגיהן וכיצד הן יכולות לעזור למבוטחים לחסוך בדמי הביטוח. הקדמה: מהן הנחות ביטוח? מהי הוזלת ביטוח

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם