ניצנים 1 לוד
054-7332440
עמוד הבית » ביטוח שיניים מיגדל
ביטוח בריאות

ביטוח שיניים מגדל

חברת הביטוח מגדל נחשבת לאחת מחברות הביטוח המובילות והגדולות בישראל. בין הביטוחים השונים שחברת הביטוח מגדל מציעה ניתן למצוא ביטוח שיניים המאפשר למבוטחים ליהנות מפוליסה רחבה עבור טיפולי שיניים משמרים ובהם טיפולי חניכיים. מגדל מציעה לרכוש את ביטוח השיניים באופן ישיר דרכה או דרך אחד הסוכנים וניתן להצטרף לביטוח קבוצתי במסגרת מקומות עבודה להם יש הסכם עם מגדל. מבוטח הרוכש ביטוח שיניים מבטיח את בריאות שיניו ויכול לחסוך כסף רב הכרוך בטיפולי שיניים משמרים כמו ניקוי אבנית, צילומים, סתימות, עקירות, טיפולי שורש וכתרים.

ביטוח השיניים של מגדל
כל אדם זקוק לטיפולי שיניים וחשוב לבצע בדיקות תקופתיות המתאפשרות במסגרת ביטוח השיניים של מגדל. ביטוח השיניים כולל טיפולי עזרה ראשונה, סתימות, צילומי שיניים, טיפולי שורש, עקירות, ניתוחים כירורגיים בפה ולסת, ניקוי אבנית ועוד. מגדל מאפשרת למבוטחים להוסיף לפוליסה את בן/ בת הזוג ואת הילדים תמורת תשלום מוזל. ביטוח השיניים כולל טיפולים נוספים עם מגבלות כמו 3 כתרים בכל תקופת הביטוח, שתל עם מבנה אחד במהלך תקופת הביטוח ועוד. הביטוח אינו כולל טיפולים אסתטיים למעט ניקוי אבנית וסתימה לבנה אחת לכל שנת ביטוח.

טיפול אצל רופאים בהסכם
מגדל, כמו חברות ביטוח אחרות, מציעה למבוטחים טיפול במרפאות שיניים או רופאי שיניים החתומים על הסדר עם החברה. מבוטח אשר בוחר לקבל טיפול אצל רופא שאינו בהסכם יקבל שיפוי בהתאם למחירון הקבוע של מגדל לטיפולי שיניים ולאחר קיזוז של עד 25% השתתפות עצמית. כאשר פונים לרופא פרטי יש להגיש מסמכים המעידים על הטיפול עם צילום גמר טיפול וקבלה מקורית ורק לאחר בדיקה יקבל המבוטח את כספו בתוך 14 יום.

התחייבות ותקופת המתנה
חברת הביטוח מגדל מאפשרת לרכוש או להצטרף לביטוח השיניים תמורת התחייבות לשלוש שנים (כנהוג ברוב חברות הביטוח). מבוטח המצטרף לביטוח קבוצתי דרך מקום העבודה נדרש לתקופת אכשרה (המתנה) בעוד מבוטח פרטי חייב להמתין תקופה של שלושה חודשים.

ביטוח שיניים- הגבלות
חברת הביטוח מגדל מפרטת מגבלות ודמי השתתפות עצמית. מבוטח מוגבל למספר מסוים של טיפולים כמו עד שלושה כתרים במהלך תקופת הביטוח, מבנה ושתל אחד לכל אורך תקופת הביטוח, שתי בדיקות תקופתיות, סתימת אמלגם אחת לשן בכל שנה, 3 מבנים לתקופת ביטוח ומגבלות נוספות. יש טיפולים בהם נדרש המבוטח לשלם השתתפות עצמית ובמידה ובחר לקבל טיפול במרפאת שיניים ללא הסדר עם מגדל יש מגבלת חבות בהתאם למחירון לפי פועלת מגדל ותשלום השתתפות עצמית עד 25%.

ביטוח שיניים פרטי או קולקטיבי
ביטוח שיניים ניתן לרכוש באופן פרטי וכך להבטיח כיסוי בגין מגוון טיפולי שיניים. חברות רבות במשק נוהגות לרכוש ביטוח שיניים קבוצתי עבור העובדים כהטבה ומתוך דאגה כי העובדים ידאגו לבריאותם. ביטוח קבוצתי זול יותר לעומת רכישת ביטוח שיניים באופן פרטי ולרוב כולל הביטוח הטבות נוספות. מבוטחים דרך ביטוח קבוצתי אינם נדרשים לתקופת אכשרה והם יכולים לצרף בני משפחה נוספים בהנחה משתלמת.

 

מעוניינים בהוזלת ביטוח?

השאירו פרטים ואני יחזור אליכם בהקדם